Wczytuję dane...
Serwis

Szanowny kliencie, jeżeli podczas korzystania z urządzenia natrafiłeś na problem, możesz skorzystać z Pomocy Technicznej i bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.

Adres wysyłki

Geoinf
Kostrogaj 34 k/Płocka
09-402 Płock

Jak przygotować sprzęt do wysyłki?


  1. Dołącz do urządzenia oryginał Karty Gwarancyjnej oraz kopię dokumentu zakupu a także wszystkie akcesoria dostarczone w komplecie z urządzeniem (kable, zasilacze, sterowniki itp.)
  2. Dołącz na osobnej kartce dokładny opis usterki wraz numerem kontaktowym
  3. Zabezpiecz sprzęt na czas transportu. Towar najlepiej spakować w pudełko kartonowe z wypełnieniem np. z folii bąbelkowej lub innego materiału, który zabezpieczy urządzenie w długim procesie przeładunkowym. Towar musi być zabezpieczony przed przemieszczaniem się wewnątrz opakowania a pudełko oklejone taśmą.

serwis@geoinf.pl